Persberichten in je mailbox

Over ALCATEL ONE TOUCH

ALCATEL ONE TOUCH ontwikkelt en verdeelt wereldwijd een groeiend gamma mobiele en internetproducten die ontworpen zijn om zo uniek te zijn als hun gebruikers. ALCATEL ONE TOUCH, één van ‘s werelds 10 grootste producenten van mobiele telefoons en één van de sterkst groeiende, vereenvoudigt de toegang tot de hedendaagse mobiele levensstijl dankzij kleurrijke en gebruiksvriendelijke toestellen uitgerust met technologieën die gebruikers het meest nodig hebben en dit aan aantrekkelijke prijzen.

ALCATEL ONE TOUCH is een merk van TCL Communication, een privé-bedrijf dat genoteerd staat op de beurs van Hong Kong (2618.HK) en dat eigendom is van TCL Corporation, één van ‘s werelds grootste bedrijven in de sector van consumentenelektronica.

Het merk ALCATEL staat al 20 jaar lang synoniem voor ononderbroken innovatie en kwaliteit in de sector van mobiele telefonie voor het brede publiek. Het smartphone-gamma ONE TOUCH profiteert van deze kennis waardoor er unieke producten aan toegankelijke prijzen kunnen worden aangeboden.

Voor extra informatie kunt u terecht op www.alcatelonetouch.com.

www.alcatelonetouch.com